Riordanopedia

CZYTAJ WIĘCEJ

Riordanopedia
Advertisement
Riordanopedia

Moja droga, nie ma powodu, by was zabijać. Jeśli plan Hery zawiedzie, a myślę, że tak się stanie, sami porozrywacie się na strzępy. Eol raz na zawsze pozbędzie się kłopotów, jakie sprawiali mu półbogowie.

Akwilion – w mitologii rzymskiej bóg wiatru północnego, syn Aurory, brat Eurusa, Austera i Fawoniusza, ojciec Chione i Boreadów.

Historia

Olimpijscy Herosi

Zagubiony Heros

Kiedy podczas rozmowy z Jasonem Gracem i Piper McLean Boreasz zobaczył na przedramieniu Grace'a tatuaż z Obozu Jupiter, zrozumiał, na czym polega plan Hery, która zamierzała nakłonić do współpracy greckich i rzymskich herosów. Wówczas roześmiał się i na pewien czas przybrał swoją rzymską formę - stał się Akwilonem. Zamienił kilka słów z Jasonem, po czym stwierdził, że pozwoli półbogom udać się w dalszą drogę, gdyż jest przekonany, że pomysł bogini zawiedzie, a wtedy herosi i tak będą martwi.

Wygląd

Zniknęła broda, zrobił się wyższy i szczuplejszy, a po chwili miał już na sobie rzymską togę obramowaną purpurą, na głowie oszroniony wieniec laurowy, a przy boku wisiał mu gladius – rzymski miecz, taki jak miecz Jasona.

Ciekawostki

  • Zazwyczaj mówił po francusku, ale w Zagubionym Herosie przemówił po angielsku z powodu Piper McLean.
Advertisement