Claudia – rzymska legatariuszka, potomkini Merkurego. Należy do Czwartej Kohorty. Z jej zapisków z pierwszych dni w Obozie Jupiter powstała książka Camp Jupiter Classified: A Probatio's Journal.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Narodziny[edytuj | edytuj kod]

Claudia urodziła się jako córka nieznanego z imienia wnuka Merkurego oraz śmiertelniczki o imieniu Cardi. Dziewczynka nie wiedziała kim jest, aż do momentu swoich dwunastych urodzin.

Późne dzieciństwo[edytuj | edytuj kod]

Kiedy skończyła dwanaście lat, dowiedziała się od swojego ojca, że jest prawnuczką Merkurego. Wkrótce przyszły po nią wilki z Lupą na czele i Claudia rozpoczęła swój trening. Musiała zastawiać pułapki i unikać wilków. Kiedy Rzymianka ukończyła szkolenie, udała się do Obozu Jupiter.

Apollo i Boskie Próby[edytuj | edytuj kod]

Camp Jupiter Classified: A Probatio's Journal[edytuj | edytuj kod]

Po przybyciu do Obozu Jupiter Claudia została przydzielona do Czwartej Kohorty, ponieważ po Drugiej Wojnie Domowej Półbogów trzeba było uzupełnić jej braki.

Następnego dnia dziewczyna znalazła list od Merkurego, który wzięła że sobą. Podczas treningu z bronią zrobiło jej się słabo. Wychodząc ze świątyni wpadała na Franka Zhanga.

Trzeciego dnia Claudia została przydzielona do zbierania śmieci z akweduktów. Towarzyszył jej w tym inny chłopak na probatio – Blaise, syn Wulkana. Kiedy tylko półbóg napełnił swój worek, zostawił Claudię samą. Legatariuszka zgubiła się przez to w obozie, ale ostatecznie znalazła wyjście, stając twarzą w twarz z Reyną Ramirez-Arellano i jej mechanicznymi psami.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Claudia jest bardzo podobna do matki, co wszyscy jej powtarzają. Jest ciemnooką dziewczyną o ciemnych, falistych włosach, wysokich kościach policzkowych i dużym nosie.

Charakter[edytuj | edytuj kod]

Claudia jest bardzo zaradna, co pokazała, budując pułapki podczas treningu z Lupą.

Etymologia[edytuj | edytuj kod]

Claudia to włoskie imię żeńskie pochodzące od rzymskiego imienia Claudius, którego polskim odpowiednikiem jest Klaudiusz.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Claudia jest jedyną znaną legetariuszką, która ma rozdziały pisane ze swojej perspektywy.