FANDOM

Connor Hood

Nie ale, tu jest... sklep ze słodyczami Dylana. - Connor uśmiechnął się szeroko do brata. - Chłopie, jest otwarte. A wszyscy śpią. Czy myślimy o tym samym?

–Connor do Travisa, Ostatni Olimpijczyk

Connor Hood - półbóg, syn Hermesa i pani Hood. Ma starszego od siebie brata, Travisa. Aktualnie jest grupowym Domku 11.

WyglądEdytuj

Connor jest wysokim chłopakiem, nieco niższym od brata. Jest chudy, ma kręcone, ciemne włosy, które zawsze są w nieładzie, elfie rysy (jak każde dziecko Hermesa: ostry nos i lekko uniesione brwi). W jego oczach płoną psotne Ogniki, zupełnie tak jakby miał ochotę wyciąć ci jeden ze swoich żartów. Na jego ustach błądzi łobuzerski uśmiech.

CharakterEdytuj

Syn Hermesa jest miły i lubi żartować. Posiada tendencje do kradzieży, mimo, że jest to "niewinna" kradzież - wyłącznie dla zabawy. Często ma ochotę coś spsocić nawet w poważnej sytuacji, np. podczas wojny chciał okraść pobliski sklep ze słodyczami.

CiekawostkiEdytuj

  • Zawsze spalał paczkę orzechowych M&M`s na cześć swojego ojca.
  • Annabeth o mało go nie zabiła, ponieważ podłożył jej pająka, gdy dziewczyna spała.
  • W oryginale jego nazwisko to Stoll. W Znaku Ateny, Domu Hadesa i Krwi Olimpu został przedstawiony swoim prawdziwym nazwiskiem.
Półbogowie
Greccy Półbogowie
Rzymscy Półbogowie
Historyczni Półbogowie