Riordanopedia

UWAGA: Na wiki trwa remont drzewa kategorii. Szczegóły tutaj.

CZYTAJ WIĘCEJ

Riordanopedia
Advertisement
Riordanopedia

Domek 10 (znany również jako domek Afrodyty bądź Dziesiątka) – mieszkają w nim dzieci bogini miłości. Jest najczystszy ze wszystkich domków.

Opis

Domek 10 ma pomalowany dach, filary są biało-niebieskie, a ściany są szare. Jest pełny pięknych dziewcząt z markowymi ubraniami i bardzo, bardzo przystojnych chłopców. W Zagubionym Herosie domek jest przedstawiony jako "dom Barbie", są różowe drzwi, firanki i goździki przy oknach. Wnętrze jest bardzo wyperfumowane. Wewnętrzne ściany są pomalowane na różowo z białymi wykończeniami. Łóżka są w pastelowym odcieniu zieleni. Każdy posiada skrzynkę wraz z własnym imieniem, by przechować swoje rzeczy. Ich łóżka są udekorowane słynnymi i atrakcyjnymi hollywoodzkimi gwiazdami filmowymi i piosenkarzami, a kilka ma też osobiste zdjęcia. Domek jest zawsze czysty, z wyjątkiem łóżek pod owijkami, w których znajdowały się opakowania po czekoladzie, notatki miłosne i inne przedmioty.

Mieszkańcy

Magiczne zdolności domowników

Przedmioty

  • Buty wstydu – to niemagiczne białe ortopedyczne buty, których Drew używała do karania tych, którzy nie wykonali jej rozkazów.
Advertisement