Riordanopedia

UWAGA: Na wiki trwa remont drzewa kategorii. Szczegóły tutaj.

CZYTAJ WIĘCEJ

Riordanopedia
Advertisement
Riordanopedia

Cześć – szepnęła Lacy. – Możesz się przebrać. Błogosławieństwo temu nie zaszkodzi. Masz tu plecak, trochę jedzenia, ambrozję i nektar na wszelki wypadek, dżinsy, parę koszulek i ciepłą kurtkę. Te buty mogą być przyciasne. Ale.. no wiesz... zrobiliśmy zbiórkę. Powodzenia w wyprawie!
— Lacy witająca Piper McLean; Zagubiony Heros

Lacypółbogini, córka Afrodyty, greckiej bogini miłości. Uczęszcza do Brooklyńskiej Akademii Talentów.

Historia

Afrodyta, matka Lacy

Wczesne życie

Lacy urodziła się w okolicach roku 1997, że związku bezimiennego mężczyzny oraz Afrodyty, greckiej bogini miłości. Zamieszkała najprawdopodobniej w okolicach Brooklynu, gdzie w późniejszym wieku chodziła do Brooklyńska Akademia Talentów. W pewnym momencie życia została przyprowadzona przez swojego ojca bądź jednego z satyrów do Obozu Herosów, gdzie nie przebywała jednak przez cały rok, a jedynie wakacje oraz ferie.

Kroniki Rodu Kane

Cień Węża

W tej części dowiadujemy się, że Lacy była dziewczynką z Brooklyńskiej Akademii Talentów, kilka lat młodszą od Sadie. Bała się Drew Tanaki i opowiadała magiczce o tym, jak obie były na letnim obozie (ma na myśli Obóz Herosów). Sadie poprosiła ją, żeby nauczyła tańczyć Cartera. Lacy była podekscytowana i zabrała chłopaka na bok, gdzie pokazała mu kroki.

Olimpijscy Herosi

Zagubiony Heros

Lacy i Mitchell jako jedyni mieszkańcy domku 10 pomogli Piper. Drew wygoniła ją z łazienki, a Lacy wybiega z pomieszczenia tylko w ręczniku. Gdy Grupowa była w łazience, ona i Michel opowiedzieli Piper o dyktaturze Drew (np. o butach wstydu).

Charakter

Lacy jest słodką dziewczynką. Boi się Drew Tanaki, która znęcą się nad słabszymi za pomocą czaromowy. Uważała Silenę Beauregard za bohaterkę.

Wygląd

Lacy jest blondynką. Zawsze zaplata włosy w dwa warkoczyki. Na zębach nosi aparat korekcyjny. Podczas szkolnej zabawy miała na nim różowe gumki pod kolor swojej sukienki.

Ciekawostki

Przypisy

  1. Lacy chodziła do szkoły z Sadie Kane, więc była podobnego wieku, co ona
Advertisement