FANDOM

Ares RR

W niniejszym artykule znajdują się spoilery do Statku Umarłych. Czy chcesz wejść?

Tak Nie

Mallory Keen

Na bogów Asgardu! - Pomachałam ręką przed twarzą. - Co za padlina zdechła mu w żołądku?

–Mallory o trujących bąkach Thora, 9 z Dziewięciu Światów

Mallory Audrey Keen - nordycka półbogini, córka Friggi i pana Keen'a, a także einherji zamieszkująca dziewiętnaste piętro w Hotelu Walhalla. Jest w związku z Halfbornem Gundersonem.

Historia

Mallory urodziła się w Belfaście w latach 50-tych XX wieku, a dorastała podczas konfliktu między katolikami i protestantami. Z racji iż miesiąc wcześniej zginęło dwoje członków jej bandy, Mallory, podpuszczona przez Lokiego, 21 lipca 1972 podłożyła bombę w jednym z autobusów, przekonana, że w środku będą znajdowali się angielscy żołnierze. Zaczęły ją jednak dręczyć wyrzuty sumienia, dlatego zawróciła się. Po drodze spotkała starszą kobietę (skrytą pod magią Friggę), która potwierdziła jej przypuszczenia dotyczące podróżujących autobusem osób i zachęciła do naprawienia błędu. Podarowała jej także niezniszczalne sztylety, twierdząc, że mogą się jej przydać. Dziewczyna zginęła z bronią w dłoniach, ratując przed śmiercią wiele dzieci.

Wygląd

Według Magnusa, Mallory to całkiem ładna dziewczyna. Ma zielone oczy i podobnie jak 14% populacji swojego kraju oraz jej matka, rozwichrzone, rude włosy. W porównaniu ze swoimi towarzyszami jest dosyć drobną osobą, posiada jednak dużą siłę i zwinność, rekompensującą niepozorną budowę ciała.

Ciekawostki

  • Dziewczyna z wyglądu przypomina Rachel Elizabeth Dare inną bohaterkę wykreowaną przez Ricka Riordana.
  • Jej motto w postępowaniu z potworami brzmi: Zawsze miej świadomość, gdzie są niebezpieczne części z pyskiem.
Półbogowie
Greccy herosi
Rzymscy Półbogowie
DakotaFrank ZhangGwendolynHazel LevesqueHylla Ramírez-ArellanoJacobJason Grace
LarryLeilaMarcusMichael KahaleMichael VarusNathanReyna Ramírez-Arellano
Historyczni Półbogowie
HippolitaKalaisLamiaLityersesMinosOtreraPeryklimenosShen LunSkironTantalTezeuszTrofonios William H. SewardZetes