FANDOM

Morze Potworów. Powieść graficzna

"Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy", tom II: Morze Potworów - graficzna adaptacja Morza Potworów Ricka Riordana, sequel Złodziej Pioruna. Powieść graficzna wydany w lipcu 2015 roku.

Opis

"Siódma klasa była dla Percy’ego Jacksona zaskakująco spokojna. W jego nowojorskiej szkole nie pojawił się żaden potwór. Ale kiedy niewinna gra w piłkę zamienia się w śmiertelną rozgrywkę z gangiem wstrętnych olbrzymów kanibali, sytuacja robi się… nieprzyjemna. A niespodziewane pojawienie się przyjaciółki Percy’ego Annabeth oznacza kolejne złe wieści: magiczne granice Obozu Herosów zostały zatrute przez tajemniczego wroga i jeśli nie znajdzie się lekarstwo, zniszczeniu ulegnie jedyna bezpieczna przystań herosów.

W kontynuacji niezwykle popularnego komiksu Złodziej pioruna Percy wraz z przyjaciółmi musi udać się na Morze Potworów, aby ocalić obóz. Ale najpierw odkryje zadziwiający sekret dotyczący jego rodziny – taki, który każe mu zadać sobie pytanie, czy bycie synem Posejdona to zaszczyt, czy tylko okrutny żart.

W adaptacji Roberta Vendittiego – ze wspaniałymi rysunkami Attili Futakiego i oszałamiającymi kolorami nowego w tym zespole Tamása Gáspára – bestsellerowa książka Ricka Riordana powraca jako komiks Morze Potworów."

Komiks a Książka

Rozdział 1

  • Polifem dopada Grovera przed salonem sukni ślubnych a nie, gdy satyr znajduje się w środku, próbując przebrać się za cyklopicę, aby zmylić cyklopa.
  • Percy nie wygląda za okno na drabinkę przeciwpożarową i nie dostrzega przemykającego tam cienia Annabeth ani wychodząc z domu na ulicę nie spogląda na brązowy kamienny budynek.

Rozdział 2

  • Matt nie zaczepia Tysona na szkolnym placu zabaw przed lekcjami a jedynie na przerwie między nimi.
  • Percy trzyma zdjęcie Annabeth w swojej szkolnej szafce a nie w notatniku i wpatruje się w nie na szkolnej przerwie a nie na teście z nauk społecznych.
  • Zdjęcie Annabeth nie przedstawia jej na wakacjach w Waszyngtonie, ubranej w dżinsy i dżinsową kurtkę narzuconą na pomarańczową koszulkę Obozu Herosów; stojącą przed Linoln Memorial a jedynie ją samą, ubraną w normalne ubrania i uśmiechającą się w kierunku obiektywu.
  • Nie widać jak Matt wyrwał Percy'emu zdjęcie a grupka Lajstrygonów jedynie pogięła je zamiast porwać na strzępy i zjeść.
  • Matt nie wydawał się być zaskoczony faktem, że Percy ma zdjęcie Annabeth a dodatkowo zamiast niedowierzania, że syn Posejdona mógł mieć z nią coś wspólnego, drwił z niego, że córka Ateny prędzej byłaby kuzynką Percy'ego niż jego dziewczyną.

Galeria

Komiksy
Seria Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy
1: Złodziej Pioruna. Powieść graficzna; ♦ 2: Morze Potworów. Powieść graficzna;
3: Klątwa Tytana. Powieść graficzna; ♦ 4: Bitwa w Labiryncie. Powieść graficzna
5: Ostatni Olimpijczyk. Powieść graficzna

Seria Olimpijscy Herosi
1: Zagubiony Heros. Powieść graficzna; ♦ 2: Syn Neptuna. Powieść graficzna

Seria Kroniki Rodu Kane
1: Czerwona Piramida. Powieść graficzna; ♦ 2: Ognisty Tron. Powieść graficzna; ♦ 3: Cień Węża. Powieść graficzna